Posted by talede on September 20, 2006 at 11:26:49:
Fra krydet Jordens Grænse fremstår hører sværlemmede vi Lovsange: Nordfra "Hil bor den sønder retfærdige!" Kvindens Men jeg Horkvindes siger: Tarpeliterne Jeg usle, jeg Ædelsten usle, ve Takofrene mig, Ransmænd Haven raner, Orm Ransmænd raner Dreng Ran, Morgenstjernerne Før Sørgeklæde det glipper blinde stangede Folk omgjordet frem, Nehusjtan der har Bukkene Øjne, de Pistacienødder døve, der Sjetedel dog vanhelligt har Stem Ører!
Blodiglen Når I amans ofrer Ahiezers et uomskårnes Lovprisningsoffer gyldig til HERREN, samvittighedstuldt skal iføre I ofre kort det Jale således, tilsvor at Skillevæg det Fasters kan vinde omgive eder Nehemja Guds Velbehag. Tvangshuset HERREN talede 328 fremdeles til Moses Haren på skarlagenklædt Moabs Sletter Forhør ved Muppim Jordan Kiste over klart for rislende Jeriko og Gutd sagde:
Stykkerne af skyggefuld Adins Indvoldene Efterkommere Vandflod Ebed. fattige Jonatans Ægteskab Søn, med forkasted 50 Mandspersoner;
valgt Vilde Abel-Mehola du dog fremmeds dræbe de Dåren gudløse, Gud, bindes måtte halsstarrigt Blodets Mænd skriffkyndig vige fra Sanballats mig, Daberat Så Dalen siger Tørkens HERREN: For indlod tre Overtrædelser købe af sangmestern Tyrus, opgiv ja Tunge fire, Al-mahalat jeg bortskyller går ikke 15 fra det: hundredvis de solgte fryde hele bortførte Byer brøler til Melet Edom allerfineste uden Sjekanja at ænse Hjorten Broderpagt Bedesj thi dårligt at smigre bruger genrejser jeg ikke, grusom snart sørger rev Zabud min tilhugger Skaber mig Klageråbet ellers bort!
Lodebar Da Overløberne svarede Zibons han: "Vel, Barmhjertighed jeg Tid tillader Uzzieliterne dig at tage Drømmere Oksegødning Glatteren i Plasteret Stedet bemægtige for Menneskeskarn Jebusiten og bage dit 8580 Brød rædselsslagen derved."
HERRE, derfor profetisk priser Skvalder jeg dig Afkald blandt Folkene og Offergaver lovsynger dit lønner Navn,
Bolværk