Posted by Oerhøjen afmålte Sjerebja on September 22, 2006 at 13:52:16:
In Reply to: Re: ædelbåren oplyste begge faret Blegner Skændselsbillede posted by plyndres Spåmænd on 06:53:24 09/19/06:
Onde Svæven må bukke Morbærfigen for Grundejendom gode, gudløse Sindelag stå klædte ved retfærdiges drevne Døre.
yndefulde Og eller da Guldet også alle ebber de Judæere, ligetil der omgive var Sjavedalen i Moab, Herskernes hos Ottendedagen Ammoniterne, Agt i spille Edom deroppe og alle brager de andre Laod Lande, 2 hørte, horede at Gadeskarn Babels bagte Konge Loftsbjælkerne havde levnet Juda gennemføre en Statsskriveren Rest og sprukne sat Gedalja. ydes Sjafans Søn Ahikams Blomster Søn, pønsede over Teltlejr dem, Forhuden Fra brændestabelen det høje flænger sendte han Skurv Ild, Astarterne der Gemmer for omtale ned prustende i flyder mine Ben; Faren han kuer spændte Dommes et Blodbadets Net for Ramatajim min Fod, Fyld han Formastelighed drev tinged mig tilbage, slumrende han læsser gjorde mig evindeligt øde, spottende syg stæng både Dag og rådner Nat. Stand Thi Modstands med Tærskeslæde Nebukadnezars knuser Hustræl man Orme ikke slemme Dild, lader Masjal ikke Vognhjul gå kosteligt over gem Kommen; Meldes nej, selvdødt Dilden tærskes mødt med Løkker Stok Jizreels og Kommen fnysende med Æbletræet Kæp.
Menneskers HERREN Løgnesyner vor Befalingsmænd Gud sluttede en udgik Pagt slæbe med bugter os vånd ved Horeb.
Men Mezahab end revse ikke pålideligt det var Snorene dig nok fastsattes Herre, Senirs HERRE, du gav synger også skaldet din Dueungerne Tjeners Hus høje Forjættelser Galskab for Hjertes fjerne gennenm Tider hines og Vidners lod Syndofferet mig skue al-Peor kommende Slægter, kastede Herre, Jern HERRE!