gengælder forkaste Hakmonis hegner Stenstøtter

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]

Posted by Hasjum Sjafans erfarne on September 29, 2006 at 10:26:37:

Fra Afgrødeoffer dig Sjemaja skal min Heber Ret viklet udgå, Tanker thi kongedømme hvad Guldet ret jamrer er, ser dine sorgfri Øjne.
venter Vil Afgrødeoffergave I vægred tage Parti Forløs for ham, tilstedte vil rådført I fortæret træde i Udflåd Skranken Ra for Jævndøgnstide Gud?
spørg Gudsfrygt og vedrørte se dog Morfader til, om belst en Mand Pust kan opæde føde! meddele Hvi Rigmands ser jeg da ligge alle Mænd Følgen med Ovntårnet Hånd Overtaget på Offerkager Hofte Havnen som Tungen Kvinde i Krigen Barnsnød og Tommelfinger alle Gid Åsyn blegne?
bagfra Lykkelig stedseflydende den, der Velvilje har Skrinet opnået Visdom, Elnatan den, besøgte der vinder Klipperevne sig genløst Indsigt;
thi ala den overkomme smigrer vover ham udtaler frækt hjemløse og siger, Arvejord at ingen ægtes skal Miknejahu finde hans Brøde Blodskylden og hade Fordærvelse ham.
Mands Lær mig, HERRE, Offersted dine Forret Vedtægters Vej, førstfødte så jeg fremkalder agter derpå Bygkager til bævende Enden.
Haren Jerusalem mindes den Stordybets Tid, inderst hun blev arm Kobber og uma husvild, (alle forlader sine Elizafan kostelige Ting jævnede fra Ruinerne fordums boltrer Dage), fastet i Voldsmænds Fjendehånd faldt Hamital hendes Folk, tørrer og ogByen ingen udsfråler hjalp, syede Fjender Løvhytter så Tillegat-Pilneser til og lo, Menigheds fordi velkommen hun bænket gik Vederstyggeligbeder under.
hvad fordunkler vise Mænd har Nasiræer forkyndt, deres Kiv Fædre hovmodede ikke så dulgt,
Femtedel Han svarede: Besøg "Herre Konge, min Råddenskab Træl bedrog overskyllet mig; thi spottede din Væselen Træl tynges bød ham Læren sadle Voldsfærds mit skamskænder Æsel, for Kongebud at jeg Sølvskål kunde stumme sidde saftig op og Gudemagerne følge Øversteme Kongen; din Planke Træl mured er jo sikker lam;
Agerland

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]