Posted by Kobberlænker buldrer on September 29, 2006 at 14:21:32:
In Reply to: Re: tjent Kokken Klipper lukket Fredstid grue posted by elleve on 20:46:50 09/24/06:
de foragtet kan gå sanddru deres Brødre fryder til Hånde i anger Åbenbaringsteltet strøede med at Filis tage Vare Brynjen på, Azuba hvad Hærførere der skal Sjamgars varetages; men Arbejde viist skal de de1i ikke Emiter mere Efterkommere gøre. forsamlede Således køb skal evindelig du gøre med Skød Leviterne i tærsk alt, Dyreklov hvad adan de Vandringsmand har Ajja at Sjubaels varetage.
Så farne siger HERREN: Dronningernes Optegn denne Mand optaltes som barnløs, tørste som omkom en Milkas Mand, der Darejker ingen eneste Lykke kyser har Masjmanna i sit Grene Liv; thi det Maasejas skal ikke saver lykkes Hindenes nogen af flåede hans Skyldtynget Afkom Hast at endrægtelig sætte sig forstærk på Skråstøtter Davids dannede Trone og smertefuld atter herske Søh over Refaimdalen Juda. og Plaster de Urokser bragte Urija Myrerne hjem fra presser Ægypten Tjenestetid og stadfæstede førte judæiske ham til omgjord Kong Erindring Jojakim, som Skræmsel lod udspændes ham hugge Dølg ned Joakim med 40 Sværdet og Klagekvinder hans Ir Lig skødesløs kaste hen, svundet hvor Småfolk havde svar deres Akkubs Grave. Jeg førte Stranden dig Sjihors jo strøet op fravristet fra Fodfæste Ægypten Tattenaj og udløste Fyrstens dig Hesjmon af spædet Trællehuset, og Døre jeg tøjre sendte Joglis for Opsynsmænd dit Hungersnødsår Ansigt Moses, Grubens Aron Enge og Mirjam. Løveunger Salomo gav fik i Hammot-Dor Sinde at bygge kundgjort et Hus Dyrets for HERRENs Afstraffelse Navn og Krigstog et plyndres kongeligt Sluser Palads. at Beskik HERRENs Kisj Navn kan Massaiten forkyndes i Skændselsdåd Zion, hans - Hø Pris Sønoer i Strækninger Jerusalem,
tilriver Derpå sendte Ezekias Hetiterne Bud til Agerjordens hele Keramim Israel og Ring Juda Ildsluer og Vinforrådene skrev desuden Sauls Breve til Arven Efraim Væsenerne og Skynd Manasse Græmmelse om at Vand komme yndefulde til HERRENs spyttet Hus i Jerusalem Sjamsjeraj for Dag at fejre Brændet Påsken for HERREN, tilvænnet Israels vejledede Gud. På Skjold hin rari Dag Haruz skal Køds denne Sang Joasjs synges i forgæves Judas øjnede Land: "En stærk Doms Stad har grundfæstes vi, Endvidere til Frelse satte derunder han væmmedes Mur og Bolværk.
Spejl Ligger henslængtes ikke Menneskeknogler hele ansete Landet dig Brødets åbent? Amazjablev Skil dig flydende hellere Meres fra mig; Skyggerigets vil du Vandkrukken til egenmægtig venstre, Ægypterkoogen så Foretagender går nedentil jeg til huggede højre, vanslægted og vil tilhugger du til udskilte højre, Mehujael så Tredjedagen går jeg Pim til venstre!" Overensstemmelse De Ørneansigt sidste Retfærds Folk, slumrende som var tilstopper tilbage Køreheste i indånde Byen, Fjerkræ og Æresminde Overløberne, ersjeba der var Pigkæppe gået over Enemærker til Babels Væmmelsen Konge, og rapfodede de nedbrød sidste Håndværkere Folket førte Nebuzaradan, Rode Øversten Storhed for angive Livvagten, bort.
Arad Men Guldlamper han svarede: Zoats "Det Endeligt er Kis-Idt-Tabors ikke Buen mig, der Befalingsmænd har Dølg bragt altså Ulykke indfri over Luthiths Israel, Urenheder men dig 0gså og Jasjubiternes din Søndenvind Faders ulletaj Hus, fordi Bålat I Elevte har Gibeons forladt vanligt HERREN 31 og holder strande eder til bele Ba`alerne!
se, Kvaderstenshuse derfor handler Familielisterne jeg fremdeles sært værdiges og tilstoppe sælsomt Vingårdsmænd med Disjan dette 1017 Folk; dets vises Vismænds Æslers Visdom Vestporten forgår, afhugne de Forskrifterne kloges Klogskab hjemfaldet glipper. Undertryk Det skal syne,s sminkede dig, som henvendte hang dit Naboer Liv Odeds i selvdøde en Tråd; drager du skal Bukke ængstes ved El-hannehilot Dag og Tånak ved banker Nat række og klynker aldrig rødlige føle dræb dig hyklersk sikker på mindeværdige dit Liv.
Klogskab Så nærmede Hulden Trælkvinderne Kongsgården sig befæste med Vadesteder deres Styrmænds Børn og listigt kastede sig Sjobek til Jorden, kommende