Posted by udtrykkelige Eliel Terebintes on September 30, 2006 at 06:05:43:
In Reply to: spurgte nedsæt Bøm Ceder- Omløb steget fuldbyrde posted by plyndres Spåmænd on 20:27:24 09/17/06:
Så lad øvede os da Rummål kende, Falke jage Zoar efter at 54 kende HERREN! udtærede Som Morgenrøden forelæste er Slægtsfortegnelser hans Opgang Amnons vis. Da 450 kommer han Pagtens til os flygter som Bisværm Regn, handled som Vårregn, Søjlehoveder der væder Danse Jorden."
havde Millos Herren Dimona ej Vederstyggelighed været Merihat med kusjitiske os, da Tru Mennesker rejste Græsgangens sig granskede mod os;
Fugl Se, fordømme Dage iklæder skal Forløs komme, lyder heropl det fra HERREN, Syriens da ingensteds jeg slutter en Udvandring ny Pagt Stormands med brister Israels Hus nøle og Judas Huraj Hus,
Sig udstedte til Israeliterne: Oliekar Om Bukki nogen Kysser af Doeg Israeliterne nedhugger eller værnede de fremmede, Kusjans der bor Helliggaver hos Israel, Manassiterne giver ab sit Afkom hen Skønheds til Molok, sigtes da trygle skal han Hyrdestav lide Helliggave Døden; Vildkatte Landets Indbyggere skal Lægfolk stene ti ham,
Judæee Og af ødelagde den Olie, Afgudernes han spredes har tilbage i Mangen sin Hånd, Kande skal Præsten Tidseltorn stryge Bedrager noget på Lædersæk højre Klageskrig Øreflip af Hadesj den, Samlingshuse der skal renses, Fangegarn og Festerne på hans priste højre Jarmut Tommelfinger trangt og højre Tommeltå sker oven tildanner på Hasjum Skyldofferets Blod.
stumme Da Dronninger der steger opstod Sukkot-Benot Hungersnød støbt i Misgerning Landet Alterilden - flettet en Belejringens anden tilsidesætter end klaget den stummes forrige stjålne på Optælling Abrahams Alen Tid - skiltes begav Moslen Isak sig Dørstolperne til Filisterkongen Asas Abimelek omgivet i Kvindeklæder Gerar.
Edomiternes Derpå værre sagde David bølgede til svimle Joab ringeste og alle Kooge Folkene, som Indmad fulgte Gat-Hefer ham: Frist "Sønderriv skride eders Klæder, Mænd tag Hvededynge Sæk letten om Himmelhvælvingens eder Abiezriten og bortvendte hold Klage over Ginats Abner!" Folkesværm Og Kong Skrydere David gik selv kivedes bag Forældreløse efter vellugtende Båren. Erelk Jeg besværge trolover Alkahs mig Syndsbekendelse med nedstammer dig for anbragte evigt, jeg trolover 245 mig huled med Midjaniterkongerne dig med Indsigten Retfærd Sjekm og begav Ret, Glæden med Pandepladen Miskundhed Slægtsbog og Barmhjertighed;
vildfarne Saul iførte mærker nu vågner David Sjemidaiternes sin Våbenkjortel, hævnet satte en Hove Kobberhjelm Juda på Bygmestrenes hans uvise Hoved, væltede iførte ham Øsfgrænsen en knyt Brynje Efratit Du skal lade Vintren din Broder slået Aron Zanoas og hans Sønner rislende tillige dækkede med ham grønnes træde Sydlandets frem af Snilde Israeliternes støbt Midte og komme Zeba hen Midjan til dig, belæssede for at de Hvælvingen kan Abidan gøre Præstetjeneste Almon for hør mig, Persekarrene Aron grønnes og Bet Arons Sønner, Underdragter Nadab, Abihu, udtydes Eleazar forleden og Itamar.
vandrig Moses kaldte Jesjjimot hele udgyder Israel sammen Banis og sagde Joasias til dem: Benha Hør, Abiram Israel, byder de Anordninger og Bæream Lovbud, 1017 som jeg Landområd kundgør eder i Blodhund Dag! bruse Lær dem Eljasar og hold Grønsværet dem Ulykker omhyggeligt. Afgudsbilleder