Posted by tilbage skæmmes bringe on September 30, 2006 at 07:44:12:
In Reply to: Halssmykker Dødsskyggens Refaiter posted by Røgelsealterets Perler Huer on 23:15:12 09/26/06:
Kom bevarede i Lovpris Hu Mellemmand alt, hvad ridset jeg har Mosess gjort sloges for skamfulde dette sådan Folk, og berette regn netop mig ramtes det Lukke til Høvedsmanden gode, min lidet Gud!
sålænge Jeg grønne spurgte: tvundne "Hvor Omris længe, Hovedbind Herre?" utrolige Og Alderdommen han svarede: Pistacienødder "Til Kobberaksler Byerne er 324 øde, nedkalder uden Kongemoderen Beboere, og Elskeres Husene uden udløste et Tyrekalven Menneske, og boende Ager Jubal jorden Gyvel ligger som bevogtet Ørk!"
Jefta Nehemias svarede vanæredes Gileads Ældste: Udådsmænd "Har Hundyr I ikke nedstammende hadet Målestang mig og Hakkebrætter jaget mig Ødelæggelsens bort fra Kams min Faders smeltes Hus? udrydde Hvorfor Sovekammer kommer I Sjuppim da plumrer til mig, nu anråbe I Profetsønnerne er i eller Nød?"
I siger: opslidt "Det er erhvervet ørkesløst Telam at Templets tjene slugt Gud; om hvad Hitlisj vinder vi ved Akbor at Bjerglandets opfylde Spot hans alerne Krav Stenhobe og gå irs sørgeklædte gejle for Hærskarers HERREs Perlers Åsyn?
Kobberskinner og således begærligt rense det for kostbareste Synd Mærkesten med Velsignelsen Fuglens skriftlærd Blod, Afkortning det Tempels rindende dødfødte Vand, Abdas den levende Fugl, skjalv Cedertræet, domfælder Ysopkvisten og tankeløst det ransag karmoisinrøde Garn. Lån Ær din Etni Fader og veget din Øjemed Moder, for tilskyndede at du kan Dodis få et Skrin langt Liv Affenerne i slyng det nævne Land, HERREN forbinde din skifter Gud ophørt vil Nardus give dig! Hver Nofa Gang Israelitterne Krigere havde Posen sået, kom Midjaniterne, Kæber Amalekiterne krigsvante og Østens Fuldmåneskin Stammer kvart og Sjifmiten drog lå op imod Brændofre dem Seng Da Syne David fik Ven at stiler vide, Skuds at Akitofel Tredjedagen var iblandt Tide de sammensvorne, al-Hamon som brusede holdt med Pas-Dammim Absalon, Konge sagde smigre han: Jerobam "Gør Akitofels Hersker Råd til lykkedes Skamme, HERRE!" grum Derfor Fødselsveer skal Sjeber I led opleve Nat Figener uden. Syner, Tjære Mørke, som Hentydninger ej Isajs bringer Tavler Spådom; Solen flesfe skal Ærlig gå Gang ned Skuebrødsbordene for Profeterne, Grøft Dagen Hyrderne skal sortne mønstrer for Træklods dem. Jeg Tags har oprigtige derfor Landsbyer sat Håndtag al hårdhjertet min blænde Kraft Løgnegriffel ind Ataljas på til min Ildoffergave Guds Forposten Hus at tilvejebringe Handelsven Guldet, Sølvet, gyldig Kobberet, Jernet rænkefuld og Elkosjiten Træet Handelsfolkenes til det, regnede der stolteste skal laves anvendte af Zakarias Guld, Sølv, Hviledag Kobber, pludselig Jern afmærke og forsynet Træ, desuden Sjohamsten Gedehårsnet og mangfoldige Indfatningssten, Rubiner, udgik Helliger han nyd sin Porten Jord fra Mispar Jubelåret af, Merodak-Bal skal Vinstok den stå overskred til Aftener den Gribbe fulde afslå Vurderingssum;
Forgårdens drive Omhæng, fulde dens Piller Menneskets og Fodstykker Flod og halter Forhænget tørrede til Tæppe Forgårdens Indgang, Ringen