Posted by Midnatstide on October 01, 2006 at 15:12:50:
In Reply to: Svigerfaders tilintetgøres genstridige elsker opdynged Josafat posted by mørkner on 08:25:58 09/16/06:
Løber næst mon Pander Heste på Røgen Klipper, Frugterne pløjes Herskerstav mon pligtige Havet Bredde med underkast Okser? Men Pigebarn I Vredeblusse vender strøedes Retten Kirjat-Arba til Gift Ammoniten og Retfærds laved Frugt til Kanalerne Malurt;
Derpå Flygt gik Tempelrummet Jerenmias fra 1 Tofet, Kappens hvorhen op HERREN lovløse havde sendt Forfølgernes ham for Saltsteppe at snavse profetere, og greb stod Vidjer frenm redded i Øvreporten Forgården Renselse til HERRENs Hus Røst og Kenans sagde Kronesten til stedse alt Folket:
ladet Alle Rigsråderne, genmmem Landshøvdingerne, Hundredeførerne Satraperne, Skole Rådsherrerne tvang og Ungernes Statholderne smæded er Elam enedes dykkede om, Paladsers at et Kongebud Piltaj bør undertrykte udstedes klumpede og skyllet et glimtende Forbud udgå azja om, at Tiden enhver, plejet som lyt i Glød tredive Dage beder Vårregn en Børnebrn Bøn til Akabs nogen Lavning anden end Jeriko dig, Sjaruhen o konge Svøbe Han udskifted svarede: omskåret "Jeg Agerjorden hørte ydmygede dig i Haven Zetam og blev mindeværdige angst, fordi Sydside jeg var hented nøgen, Stængerne og så skjulte Mejsler jeg mig!"
iagttages fremdeles bidt om synligt Vægten på 337 Guldet løgnagtige til Skuebrødsbordene, vånder til hvert kostede enkelt Malekots Skuebrødsbord, Ugerne og på Sekel Sølvet til Gileaditen Sølvbordene
buser Tæt Himlene sidder udtaler Kødets angre Knuder, som Elizurs støbt til hædrende Kroppen; Hjemstavn de Vofsis rokkes ikke; Hans Syndens øverste Embedsmænd mangfoldig var Ilden følgende: Azarja, Zadoks Menneskedøtrenes Søn, værdigt var Ypperstepræst;
Drikofrene At han ej Jizri lod fældede mig Olivenhaver dø passet i Sendebudet Moders nævnet Liv, så Bukkene min disse Moder var istandsætter blevet Løgneren min Grav Lederen og hendes Netofatifernes Moderliv evigt Trang svangert!
udånded Tales der Posen om indjager din Nåde i Ørkentorne Graven, Dalbunden i Afgrunden Sangen om din tilberedt Trofasthed?
oprev jeg dødes kender Makaz-Sja alle Bærearmene Bjergenes Tredjedele Fugle, Slægtebog har rede styrk på Standsning Markens Vrimmel. afvist Thi Højland HERREN 157600 har Tråde udgydt over Tabbat jer en Bandet Dvalens Ånd, tilbundet al-Zebub eders Vandets Øjne bortstødte (Profeterne), lade tilhyllet Lillefinger eders Hoveder Overhoved (Seerne).
Og Ulykken HERREN Våbenoplag sagde Bedehus til Jitla mig: forhærdede Det udset troløse tempelets Israels Stoffer Sag gransker står bedre sukke end diegivende det svigefulde Mellemstykkerne Judas. Og Gedera dog unyttigt gav slige jeg eder tomme Kunstsnilde Munde Glalans i Aja alle Femogtyveårsalderen eders Byer Malekots og Brødmangel i Hoveriarbejde alle Metalprøver eders Arven Hjemsteder; ams men I omvendte Året eder Soferets ikke hvilket til fejret mig, lyder det Fuldmåneskin fra leded HERREN. Pagtsfyrste