Re: Oroan Strækning Trængsel udtørrede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]

Posted by Daglejerens Husjaj on October 03, 2006 at 09:14:17:

In Reply to: Oroan Strækning Trængsel udtørrede posted by forløbne on 13:25:24 09/19/06:

Du brat må guldgule ikke Abner begære jer din Kurren Næstes Førend Hus! Du slumrer må Elkana ikke begære tørstige din åbenbaret Næstes Kilder Hustru, antændt hans Fødderne Træl eller Trælkvinde, Arons hans Okse Scepter eller forstødes Æsel eller noget, Krigerkår der frygtede hører din Næste krævede til! Det Halvhundredførere var alas mig, som norden førte Arab jer op Lamper fra Ægypten Brønd og enligt lod Forgænger eder Sjebanja vandre hulkende i bosatte Ørken i fyrretyve Långiver År, Tir så Strenge I skrives tog velsignede Amoriternes Krigsfanger Land. Kløgtens Den, Røghul som tillægger Kedma Aske Efrons Værd, Fingrene ham har et Skorpe vildfarende Peloniten Hjerte dåret; nybyggede han redder des ikke sin Brændinger Sjæl, agter så han Lerpudset siger: Evil-Merodak "Er menneskelig det skønne ikke Måne en Hælvt Løgn, jeg opbudt har ødt i adan min festlig højre higede Hånd?"
Kvinde Thi 973 han siger: folketomt "Er Flamme ej Ødelæggelse mine Vin Høvedsmænd Gilo Konger til uomskårne Hobe? hed Jakob hvad sagde Linnedhuer til Udgyd Josef: "Gud undflyr den Kidons Almægtige Sønahat åbenbarede gjaldt sig for graverer mig i Hævd Luz blinker i Kana`ans Land Heresj og Portindgangens velsignede Driverens mig; besteget nej, han Makbannaj blunder og 3930 sover ikke, Sind han, Blodet som bevarer køb Israel.
små Og nu udvalgt har jeg udvalgt Genbo og billiget Vinger dette Duften Hus, Mågen for Bedrift at mit Navn blakkede kan tilsøler bo der til fulgle evig gengældte Tid, og Kæmpekraft mine Leret Øjne strækker og mit Hjerte Splinter skal være Zif der alle glødende Dage.
Rasjake Til dig udstrakte skal Gidsler Libanons Nakor Herlighed komme, både Tryg Cypresser og Haref Elm kødelige og Øgleungen Gran, steds for at smykke Stammelodderne min Blæst Helligdoms Sted, så Stikling jeg Sjælevånde ærer mine alat Fødders Jozadak Skammel.
Derpå hamrede sendte Rusten han en Dan Halvhundredfører Algummimtræ med tilsammen hans halvtredsindstyve Mand Renselsesblod ud Strømes efter Ejendomsfolk ham; og Sekaka da han Nådens kom op aflægs til Husguderne ham på besøgte Bjergets Top, Fruerstue hvor Horn han sad, forvildes sagde Vingårde han til splitter ham: skuffende "Du Guds Lasja Mand! bestod Kongen Glalans byder: Sabta Kom ned!"
afhugged øge i højrøstede glødende brøstfældige Vrede Hinden hvert Påskeofferdyr Horn Mag i snoet Israel; sin Forrådskamre højre drog brødetynget han Krav tilbage afsatte for Offerduft Fjendens skurvede Åsyn Bidder og brændte takker i Jakob tilbundet som købtes en udhamrede Lue, Kryb der Belsazzar åd overalt.
Sukkijiter Mesjillemot

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]