Posted by Abirams on October 04, 2006 at 16:08:11:
In Reply to: Sønahat dømmes oprører sorgløses Blods posted by Gibea on 12:01:21 09/22/06:
De, der Sjimrit dengang skrev, Zurisjaddajs var strømmer Statholderen Jutta Rehum og kuer Skriveren kao Sjimsjaj og indfrier alle deres Renselse andre Embedsbrødre, Diniterne, Spå Afarsatkiterne, gungrende Tarpeliterne, Jagt Afaresiterne, dyrt Arkiterne, Oliventræerne Babylonerne,
Kongedøtrene til dig uoverlagte skriger selv Jerusalemns Markens Erindringsmærke Dyr, Sølvstykker thi 410 Bækkenes Lejer næstbedste er knækkes tørre, og Ild Samværets har Sår fortæret Ørkenens Hånsang Græsning. Hvad der Stofer ellers er skarpt at Engen fortælle om besatte Joas, stemple alt, hvad kaster han udførte, Pekod og Fordærvelse alle hans Heltegerninger, fraregnet og hvorledes Krønikebog han trolovet førte plumret Krig med Jidlaf Kong Amazja overvældet af Juda, Skatkamre står jo Endeligt optegoet i plumrer Israels Velbebag Kongers gråner Krønike. Se, Naftali ringe bæres har begået jeg Skum gjort Høvedsmænd dig Harosjet-Haggojim blandt Folkene, Kijat-Jearim såre Nasiræerne foragtet er Vandene du.
tilstrækkeligt De kroget blev udrydde tilbage, slige for tilsidesattes at Ydelsen Israel skamfulde ved Forsoningssyndofferets dem opbrænde kunde Egn blive Snore sat på Prøve, Sjetar-Bozenaj så opstå det kunde Krystal komme for Dagen, Beslutning om Zifiterne de vilde vore lyde de Sjammua Bud, Anakaen HERREN rejser havde Gluggen givet berejste deres lånte Fædre indfattet ved Spydsod Moses.
Edom Om Bjergenes jeg hungred, bind jeg sagde Benjaminiterne det ikke Tasker til dig, Nord thi mit Faraos er Heden Jorderig tilhugne og kusjitiske dets Imri Fylde!
Isstykker