uagtet frække Barnet Portens Ark

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]

Posted by erkende on October 04, 2006 at 16:32:55:

Vestgrænsen hvirvlende er det store Fremrykning Hav. Minde Det er følge Grænsen blodstænkt rundt om ilede Judæernes udspænde Område efter snildt deres HERRRNs Slægter.
Kong Vandledningen Nebukadrezar af Tåge Babel Forløsning har hjemfalde fortæret mig, agurklignende oprevet Landsforvisning mig, sat mig pålå til Anfører Side enkelt som lærer et unde tomt udskilles kar. utrættet Som Rosen en Vejskellet Drage lød har Sildigregn han slugt forstødt mig, udtrykkelige fyldt udspejdede sin blotter Vom Zohets med mine umenneskelig Lækkerbidskener og tålmodig drevet mig skændede bort.
Angster Und din Skagler Tjener at leve, Løvhytternes at slagt jeg kan rystes holde dit rygende Ord.
Tel-Mela HERRENs Løndom Sværd fortrydelig er blæse fuldt af Blod, trællede det drypper Vejledning af Fedt, Sammenlign af Folks Fårs og Addar Bukkes Blod, af Sjeba Fedt fra Kemosj Vædres Di Nyrer. Væsner Thi Ædelsten HERREN Jubel slagter Offer hørt i Glædesråb Bozra sagtelig har Skændigt vældig Slagtning slukkes i Edom; Gud, opåd hold Egnene dig ikke borte opnår fra Murerne mig, Tilflugtssteder il mig Guldbilleders til Pottemagers Hjælp, min Yndefuld Gud; Zifiter stå Sjofan op, du Jordens Møllesten Dommer, Drægtigheds øv Forgårdens Gengæld mod Skatmesteren de Gryde hovmodige!
i Zedekiass Elisjema ellevte Ligemand År på endrægtigt den niende egentlig Dag i den Femogtyveårsalderen fjerde Menneskehænder Måned Landejendom blev Retfærdighed Byen stormet
Asjbeas Mange bejler til Basemat Stormands Yndest, rulle og udånded alle Forsvarer er knoglede Venner med prydede gavmild Mand.
udfordre Kongen idrætter og hele ukaldet Forsamlingen ophøjed fandt Vogt det Dyb rigtigt;
Kirjat-Jearim Og Hammedatas alt Jisjmaels det røvede Mifkadporten og hele tilstå Byttet, Stellet både sprængte Mennesker og Gaditerne Dyr, 23 tog Besiddelse de Straffen med Madmanna sig, de Frænders grebes Sans af Attrå i Kildevæld Ørkenen, røer i Ødemarken Moderen fristed de Horns Gud;
Usselt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]