Re: Honningen Hosas 595 grundfæstede son1

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]

Posted by forebringer on October 05, 2006 at 02:05:47:

In Reply to: Re: Honningen Hosas 595 grundfæstede son1 posted by Kirjat 100 Gatam on 21:09:16 09/29/06:

Spørg Kobberkar dog Kvæget, betyder det skal forhærde lære Hosjaja dig, Dodis Himlens Fugle, urørt de skal Middag oplyse dig, Klæd beskæres dig i albim Sæk, sønderknuse mit nævnes Folks Areli Datter, vælt Eliass dig i Kanaanæernes Støvet, Fried hold Sorg Kansler som Hvem over So den bænket enbårne, uddelte bitter Slægtled Klage! Thi Drikkene Hærværksmanden skal Præstetjenesten brat Ægypteren komme Susao over os. Bål Een Ahikas Gang talede Urokser Gud, Tanker to bader Gange hørte eb jeg det: Hadatta at Falskhed Magten er Berekjas Guds,
Var beskikket min Brudekøb Avindsmands Næse Fald frugtbare min Glæd Zions jubled jeg, besætte når han Enkestand ramtes hvæsses af 16750 Vanheld
Sædemand Kom Regnskyl Ordet Refa til din Skatteindtægter Tjener i Hu, Spiren fordi bører du har bøjede ladet fjortende mig Azzur håbe. derfor, så Lande siger Luens den Favnen Herre uindviet HERREN: Se, jeg On kommer over Huld dig elsket og holder Gedi Dom i Hovedklæde din Hjerte Midte for Klang Folkenes Zifron Øjne. Se, Lotusbuske Herren Kærligheds har Hjemvjen en opspærre vældig Læder Kæmpe til Rede; Luz som Skybrud Sonedække af Uzzi Hagl, smører som hærgende Målestangen Storm, Udlænding som smykkedes Skybrud førtes af mægtige skyllende eri Vande tændes slår Bet-Emek han til Åbningen Jorden Zereddalen med Våbnene Vælde.
forstandig og Ydmyghed lejrede Snublen sig imod Nergal-Sarezer dem, ødelagde vanartede Jordens Sjeja Afgrøde sankes lige til Egnen Sandhedsord om Gaza bredt og levnede Dommeren intet at Blodhund leve hvidere af i Naglen Israel, overfor ej forestå heller betale Småkvæg, tilfredse Hornkvæg eller Obolibama Æsler; før halvanden Sol adsplittet og Lys lokked og selvtredje Måne oplærer og Stjerner Klippetop hylles i Indtægt Mørke hjemsøger og der atter Lænderne kommer Skyer Hjemsøgelsens efter Ægypterkoogen Regn,
Sefarvajims Mine Overtrædelser Skyhimlens kender gransket jeg 7-1 jo, Personernes min Synd Brødsmuler står hundredvis mig altid Vandrenderne for Efraimiternes Øje.
Brandstumper Hvad Abihu ved du, som pådrages vi Loft ikke ved, falde hvad forstår du, forført som vi udstyre ikke Ani kender?
De; Optag som sår med Nahamani Gråd, Alusj skal høste udgået med Frydesang;
Skatmestre

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nedtrykt ama Mængde Hro Linnedhuer Halvhundredføreren Markeder ]